donderdag 15 november 2012

Kerstmenu-suggesties nodig? Boek Nigella Christmas

Ben je nog op zoek naar de ideale hapjes, starters, drankjes, desserts of het kerstdiner?
Misschien kan dit boek je helpen; Nigella Christmas - ook in het Nederlands te koop - als Nigella's Kerst.

Dit is natuurlijk geen nieuwkomertje, maar ik kocht hem vorige week pas.

Toen ik hem ging lezen kon ik hem maar niet wegleggen, zo leuk vond ik hem. De hele styling en vormgeving zijn erg gezellig in kerststijl en Nigella's korte stukjes bij elk recept zijn erg leuk om te lezen.
Er staat genoeg in om inspiratie op te doen en Nigella is gul met het geven van goede tips!

Zo worden er naast de kerstdiners ook cocktails behandeld (best veel!), veel koekjes en zoetigheid en aardig wat recepten voor het  inmaken van producten.
Nigella vindt het namelijk het perfecte cadeau om bijvoorbeeld een zelfgemaakte chutney cadeau te geven. Het liefst in krantenpapier ingepakt, omdat ze niet zo goed is in het inpakken van cadeaus!

En zoals altijd bij Nigella; de restjes worden dankbaar verwerkt in nieuwe gerechten. Ook van restjes-gerechten staan er een aantal in.

Ik vond de kerstkransjes van cornflakes een erg origineel idee!

Verder wordt er aandacht besteed aan de planning en de aankleding. Dat moet een fantastisch, worry-free kerstdiner worden!

Ik vond het een erg leuk boek, waar ik misschien iets uit ga maken.
Wellicht een mooi Sint cadeautje voor jou of je vrienden?

Dit mooie boek staat in ieder geval als (kerst) decoratie geweldig op de koffietafel of in de kookboekenstandaard op het kookeiland.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten