vrijdag 15 maart 2013

Librije's Winkel (met kortingscode)



Heb je wel eens op de website van Librije's Winkel gekeken?
Ik wist niet van het bestaan af. Ik had wel eens de mooie kookboeken van Jonnie Boer gezien en de fijne kookspullen stonden in prachtige vitrines bij het Miele Culinary Institute.
Maar in onze goodiebag (zie vorige post) zat een kortingskaartje voor de webstie van Librije's Winkel met 10% korting op het gehele assortiment t/m 31 maart 2013. Ik bekeek de website en er staan héél aangename spullen op.

Bijvoorbeeld het 432 pagina dikke en 3 kilo zware kookboek van Jonnie en Therese Boer, Puurst. Dit boek heeft de titel 'Beste chef-kookboek ter wereld’ in de wacht gesleept tijdens de Gourmand World Cookbook Awards.

Verder vind je in de webwinkel heel veel kookworkshops voor Librije's Atelier en kookspullen, kruiden of pakketten om een heel gerechtje mee op tafel te toveren.

Ik weet niet of ik mijn kortingsbon nog ga gebruiken, hij is alleen nog deze maand geldig.
Maar als jij interesse hebt, is hier de kortingscode;

LW2013

Have fun voor als jij nog wel gaat shoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten