vrijdag 2 augustus 2013

Winactie! Prosecco met hippe wijnkoeler



Deze hippe wijnkoeler inclusief fles prosecco kreeg ik thuisgestuurd om te testen.

Ik kreeg het thuisgestuurd door Tezet. Dit is een B to B bedrijf dat relatiegeschenkpakketten verkoopt, waaronder ook culinaire pakketten.
De barbecue pakketten vind ik zelf erg leuk. Zoiets zou ik wel eens van mijn werkgever willen ontvangen.

Dit is leuk: ik mag twee prosecco-pakketten aan mijn lezers weggeven.

Wil jij er een hebben? Mail dan even naar aboutfoodandfashion@hotmail.com of Like ons op facebook, dan neem ik contact met je op als je er een gewonnen hebt.

Gisteren dronken we de prosecco , die is van het merk Canti. Hij was zooo lekker (en sterk!). Gelukkig zag ik hem laatst ook bij onze Vomar staan, dus kan ik hem vaker halen.


De winactie duurt tot vrijdag 9 augustus, dus wees op tijd.


Je vindt de pakketten van Tezet op:


Hier heeft hij zijn jasje nog aan, wat ik ook wel cool vond staan.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten