vrijdag 31 januari 2014

Handige app van Just Eat


Wanneer het eten bestellen betreft, ben ik nog behoorlijk old skool.
 
Zeg maar gerust ouderwets.
 
Want dat gaat bij mij op twee manieren (waarvoor ik me best een beetje schaam).
 
De eerste is het verzamelen van menukaarten van afhaalrestaurants. Soms krijg ik die in de brievenbus, of soms neem ik ze ter plaatse mee. Die komen vervolgens op de stapel in het keukenkastje te liggen... Heel slordig en na een tijdje niet meer leesbaar of überhaupt actueel.
 
De tweede manier is meestal als ik ergens anders ben dan in de buurt van het keukenkastje. Dan duik ik internet op en zoek ik via Goolge maps op restaurants in de buurt. Vervolgens bezoek ik de websites om de menukaarten te bekijken.
 
Pfff, lang verhaal he, om te vertellen dat het mij ontbreekt aan efficiëntie wanneer het eten bestellen betreft? 
 
Ik ontdekte een coole app die ik jullie niet wil onthouden; de app van Just Eat. Hij is heel handig wanneer je iets wilt laten bezorgen of afhalen. En door een simpel menuutje te doorlopen heb je alle info in één oogopslag.
 
Het gaat zo: via je telefoon toets je de postcode in van de omgeving waar je wilt bestellen en vervolgens verschijnt er een lijst met alle (afhaal)restaurants in de buurt.
 
En het wordt nog mooier, als je op een restaurant klikt, verschijnt direct de menukaart!
 
Niks moeilijk doen dus (zoals ik altijd deed). Je kunt aangeven wat je wilt bestellen en daarna afrekenen.
 
Superhandig dus! Als is het alleen al om de menukaarten overal te checken.
 
De app is voor zowel Android als iPhone te downloaden.
 
Probeer het eens!
Oja, hier is nog een link naar de website van ze.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten