woensdag 5 februari 2014

Nieuwe yoghurt getest! Stapleton yoghurt


Of ik wel de yoghurtjes van Stapleton wilde testen...  Ja graag!

Want als ik gelijk internet op duik en de website bekijk, word ik er blij van.

Niet alleen ziet de website er fris, kleurrijk en vernieuwend uit, maar kun je er ook inspiratie opdoen; er staan namelijk leuke receptjes op.

De filosofie van het merk is om zo natuurlijk mogelijke producten te maken, met zo min mogelijk toevoegingen.

De melk komt van de (blije) Jersey koeien in Engeland en er wordt ongeraffineerde rietsuiker gebruikt.

Twee dagen later wacht mij een pakket op met de heerlijke yoghurt in de smaken
Appel en Zwarte Bessen, Zoete en Zure Kersen en Nectarine en Passievrucht.

Wat een verwennerij voor een foodblogger als ik!





En het is waar, deze yoghurt is heerlijk!

Wij vinden die met de kersen het lekkerst. Er zitten hele kersen in en ze zijn niet eens glibberig of onherkenbare stukjes, zoals je wel vaker het fruit aantreft in yoghurt.
Deze smaak is ook de zoetste (en heeft de mooiste kleur!).

De andere zijn natuurlijk ook erg lekker en mijn fobie voor 'stukjes fruit' in de yoghurt is plots verdwenen.

Wij zijn fan!

Je vindt de yoghurt bij Jumbo en kunt er alles over lezen op de website: http://www.stapleton.nl/

Bekijk ook het nieuwe blog (waar nog druk aan gewerkt wordt!) hier  !
Wat vind jij er van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten