woensdag 22 oktober 2014

Tip: Cream in Almere

De naam doet vermoeden dat het om eten gaat, maar vandaag blog ik over mijn ervaring bij schoonheidssalon Cream in Almere.


De prachtige inrichting trok mij altijd al en in de behoeftige noodzaak te zijn van een paar strakke wenkbrauwen, ben ik naar binnen gestapt.


Voorheen was Cream een Soap-salon, maar is sinds kort voor zichzelf begonnen. Met wat restyling, een nieuw logo en een nieuwe 'menukaart' heeft de salon nieuw leven gekregen onder de naam Cream.

De inrichting is licht; modern wit met zachte romige kleuren. Boven de lange tafel waarop mooie make-up staat hangen prachtige kroonluchters en de lange bank is bekleed met beige struisvogelleer. Evenals de stoelen. Er is een trap met witte mozaiek waarop je kunt plaatsnemen voor een pedicure.
En op de tafeltjes staan menukaarten, waarin alle behandelingen staan.
Cream straalt moderne luxe uit.

Ik word meegenomen naar een behandelkamer, waar de lichten gedimd zijn en de inrichting fris en modern is. Je krijgt hier een heerlijk luxe gevoel en ik zou hier uren kunnen vertoeven.


Mijn wenkbrauwen worden in de juiste vorm geharst en krijgen een verfje. Daarna zien ze er perfect uit. Ik ben er zo blij mee!

Op naar de manincure, ik kies een gel-lak van OPI in een diepe wijnrode kleur, die mooi glanst. Helemaal herfst op mijn nagels.

Je kunt in de salon naast mooie beautyproducten ook Kusmi thee kopen. De vrolijke blikjes exclusieve thee, die zo geliefd is bij foodies, pronken voor het raam. De thee wordt overigens ook geschonken aan de klanten.

Ik heb een superfijne ervaring in deze salon en als je in Almere woont kan ik het je zeker aanraden. De mooie, frisse inrichting is een oase van rust en het personeel is discreet, geduldig en rustig. (Fijn!)

Leuk weetje; je kunt hier ook een feestelijk evenement plannen onder het genot van cupcakes of bubbels! En handig; ze zijn bijna dagelijks tot 21.00 uur geopend.

Echt aan visagie doen ze niet, maar kan eventueel voor je geregeld worden.
Botox doen ze ook niet meer.

Je vindt Cream Beauticians op de Grote Markt 117 in Almere en er zitten genoeg leuke horeca gelegenheden omheen om jezelf daarna nog met iets lekkers te verwennen.






Bekijk ook de nieuwe website: www.aboutfoodandfashion.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten